بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

اجرای اکروبات ریدر در MMB

امروز مطلب خاصی ندارم  و فقط پاسخ یکی از دوستان را میخواستم بدم.  ادامه پروژه ای را که درست کرده ایم در جلسه بعد می گم.

برای اجرای برنامه  آکروبات ریدر در داخل MMB شما نیاز به PLUGIN مورد نیاز برای اینکار دارید. من این PLUGIN را دانلود کرده ام و به صورت یک پروژه  برای شما آماده کرده ام . البته این پلاگین رجیستر شده نیستش و پیغامی را مبنی بر رجیستر کردن به نمایش در میاره.برای پروژه خودتون کافیه کار های زیر را انجام دهید. ابتدا پروژه زیر را دانلود کنید.

دانلود PLUGIN برای اجرای Acrobat Reader در MMB

در صفحه آخر پروژه  Plugin  مورد نیاز را بر روی هارد خود نصب کنید. سپس پروژه خود را اجرا کنید و فایل .dll را که بر روی هار د خود نصب کرده اید  Embedded   کنید . ( منوی Project  و سپس Embedded files ) حال اسکریپی را که در صفحه سوم پروژه ای که دانلود کرده اید در قسمت اسکریپ صفحه مورد نظر پروژه خود قرار دهید.

کار شما تمام است. برای بقیه موارد نیز مثلا دکمه Load  اسکریپی را که در دکمه Load  قرار دارد در شی مورد نظر خود برای باز نمودن فایل PDF  قرار دهید. برای دکمه های Zoom و پرینت و نمایش یا مخفی کردن تولبار نیز همین کار را بکنید. یعنی اسکریپ انها را در قسمت اسکریپ شی مورد نظر خود قرار دهید.

اینا یادم رفت بگم که از منوی object / Create / Plugin را انتخاب و اندازه ای را برای نمایش صفحه Acrobat  انتخاب و  و دوبار بر رویش کلیک کنید و در کادر مورد نظر <Embedded>\PDF.dll را تایپ کنید.

همه چیز در پروژه ای که دانلود خواهید کرد وجود دارد و اگر مشکلی بود مطرح کنید تا پاسخ دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد