بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

کپی کردن یک فایل به سیستم مقابل

سلام به همه دوستان عزیز

من هر وقت بتونم میام و پاسخ سوالات را میدم . اگر جواب سوالی را هم بلد نباشم میگم بلد نیستم. این نکته قابل توجه یکی از دوستان.

نکته اینکه بعضی موقع شما یه سوال هایی میکنین که من خودم هم مطمئن نیستم با MMB بشه اینکار ها را کرد. مثلا یک فایل را از سیستم مقابل پاک کنیم.  آخه چرا می خواهید این کار نا جوانمردانه را انجام بدید . یا مثلا یک سیدی فقط یک بار توی یک سیستم اجرا بشه و دفعه بعد نشه از این سیدی تو این سیستم استفاده کرد. خوب اینا سوالهایی که یک کمی جای فکر کردن داره.

آقا رسول من سعی می کنم به سوالات شما تا اونجایی که میشه پاسخ بدم. در مورد سوال اولتون در مورد اینکه بهتره تو مالتی مدیا بیلدرمتن ها را بنویسیم بعد از نصب فونت استفاده کنیم یا تبدیل متن ها به عکس. به دو دلیل استفاده از عکس بهتره. یکی اینکه حجم پروژه پایین میاد. دوم اینکه بعضی از فونت ها فونت های خانوادگی هستند  یعنی اگر می خواهید اون فونت خوب به نمایش در بیاد باید تموم فک و فامیلش را هم نصب کنید.  یه نکته تکمیلی را هم اضافه کنم که شما می تونید متنتون را به طور کامل با برنامه های فارسی نویس تایپ کنید و بعد داخل مالتی مدیا بیلدر جایگزین کنید . سپس بعد از اینکه نوشته هایتان را دقیق منظم کردید  همشون را انتخاب کنید و از منوی Arrange  و زیر شاخه Combine  گزینه Object with background  را انتخاب کنید تا همه نوشته ها یه یک عکس تبدیل بشه.  در مورد سوال دومتون در مورد اینکه مثلا می خواهیم یک فایل را در  درایوی که ویندوز توش نصب شده  کپی کنیم . کافیه از ماکروی  <Windows> استفاده کنیم.

نمونه یک : کپی کردن یک فایل به درایو سی و پوشه فونت

نمونه دو : کپی کردن یک فایل به درایو ویندوز و پوشه فونت

امیدوارم جوابتون را گرفته باشید. سوال سومتون هم از اون سوال هاست  که فعلا جوابی براش ندارم.

هستی خان  استفاده از <SrcDir> برای مواقعی که پروژتون روی سیدی اجرا میشه  ولی اگر روی سید ی نیست میتونید از همون تعیین مسیر های عادی استفاده کنید.

بذار ساده تر بگم <SrcDir> جایی که فایل EXE و اون فایل متنی INI که از پروژه استخراج کردید وجود داره. مثلا فایل اجرایی (  (EXE  پروژتون تو درایو F و فایل سونگ لیستتون هم تو درایو F میتونید از دو فرمان زیر استفاده کنید.

SongListLoad("<SrcDir>\AAA.m3u")

SongListPlay("")

یا

SongListLoad("F:\AAA.m3u")

SongListPlay("")

حالا اگر فایل اجرایی تو درایو F و فایل پلای لیستتون تو پوشه ای با نام Hasti تو همون درایو F باشه می تونید از دو فرمان زیر استفاده کنید.

SongListLoad("<SrcDir>\hasti\AAA.m3u")

SongListPlay("")

یا

SongListLoad("F:\hasti\AAA.m3u")

SongListPlay("")

امیدوارم موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد