بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

نحوه قرار دادن لودینگ

سلام به همه دوستان عزیز

از همه دوستانی که به این وبلاگ میان و سوالات و نظرات خود را مطرح میکنند تشکر میکنم.

آقا رسول سوال کرده بودن در مورد اینکه چه طوری میشه اول پروژه  یک فایل فلش بالا بیاد  و بعد پروژه اصلی اجرا بشه. یا مثلا یک لودینگ تزئینی برای پروژه قرار بدیم. به چند تا روش میتونیم اینکار را انجام بدیم .

روش اول اینه که تو صفحه اول پروژتون یک فایل فلش قرار بدید و بعد از آن از فرمان PageTimer("3000","") استفاده کنید تا پس از مدت زمانی که تعیین میکنید پروژه به صفحه بعدی بره. یا تو همین صفحه میتونید کاری کنید یک فایل اجرایی دیگه اجرا بشه و بعد صفحه ای که توش فلش بود خود به خود بسته بشه. یا از روش کلیپبورد استفاده کنی. اما من پیشنهاد میکنم از اسکریپ تایمر که تو زیر توضیح دادم استفاده کنی.

نحوه قرار دادن لودینگ برای صفحه توسط اسکریپ تایمر :

برای انجام این کار ابتدا صفحه ای را که میخواهید به عنوان شروع نمایش داده شود طراحی کنید.بعدش کافیه یک اسکریپ تو صفحتون بذارید و بهش بگید که پروژه اصلی تون را اجرا کنه.برای اینکار از منوی Object  و زیر شاخه Create گزینه Script را انتخاب کنید. بعد تو ی یه جا از صفحه کلیک کنید و اسکریپتون را باز کنید و توش از فرمان زیر استفاده کنید.

Run("<SrcDir>\Project Name.exe","")

Exit()

تو فرمان بالا وقتی اسکریپ اجرا بشه فایل EXE پروژه اصلی تون اجرا میشه. بعدش این صفحه خود به خود بسته میشه.

حالا باید اسکریپ را اجرا کنیم. کافیه تو  قسمت Page Properties  و در کادر اسکریپ نویسی از فرمان زیر استفاده کنید.

ScriptTimer("1","8000")

تو فرمان بالا 1 نام شی اسکریپتون  که تو قسمت Object  و Label نوشته میشه. و 8000 مدت زمان اجرای صفحه به میلی ثانیه. همه چیز تو پروژه زیر وجود داره  میتونید با حجم کم  16 کیلو بایت دانلود کنید.

دانلود پروژه برای قرار دادن لودینگ

آقا محمود فعلا وقت کافی برای ساختن جلد  کتاب ندارم.  مطالب کتاب از هین مطالب وبلاگه فقط تو کتاب از تصاویر هم استفاده کردم..پس میتونید از همین مطالب استفاده کنید .  هستی خان شما استاد ما هستید و لطف دارید که نظرات خود را مطرح میکنید. بهداد خان من پیشنهاد میکنم تا از برنامه فارسی نویس IPT از سایت برنا رایانه استفاده کنی. این برنامه فونت های خیلی قشنگی داره. تو سایتش هم هر ماه فونت های جدیدی معرفی میکنه که بدون برنامه و مستقیما با اون فونت ها هم میتونی فارسی بنویسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد