بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

تغییر عکس دسکتاپ کاربر توسط WallPlugIn

سلام به همه دوستان عزیز

از اونجایی که یکی از دوستان در مورد قرار دادن عکس خود به عنوان Backgroun دسکتاپ پرسیده بودند امروز قصد داریم اینکار را انجام بدیم. برای اینکار چند پلاگین وجود دارد که ما از پلاگینی به نام WallPluhIn استفاده میکنیم. در این روش میتونید تعیین کنید تا به محض قرار دادن سی دی عکس شما  در دسکتاپ کاربر قرار بگیره یا اینکه دکمه ای برای انجام اینکار تعیین کنید.

بعد از دریافت پلاگین از لینک زیر  از منوی Object  و زیر شاخه Create گزینه PlugIn را در پروژتون انتخاب کنید. سپس قسمتی را با موس تعیین کنید و پلاگین را فراخوانی کنید و به سوالی  که از شما در هنگام باز کردن پلاگین پرسیده میشود  پاسخ مثبت دهید تا پلاگین در پروژه Embedded  شود. سپس یک اسکریپ تو پروژتون قرار بدید و از فرمان های زیر برای فراخوانی پلاگین استفاده کنید.

در ادامه اگر میخواهید با اجرای پروژه عکش شما به طور اتوماتیک در دسکتاپ قرار گیرد در صفحه اول پروژه از فرمان زیر برای اجرای اسکریپ استفاده کنید.  RunScript("Script")

اگر هم میخواهید به صورت دستی اینکار انجام گیرد  اسکریپ بالا را در یک شی داخل پروژه جای بدید. در اخر هم میتونید یک نمونه به همراه پلاگین را از لینک زیر دریافت کنید. این پلاگین قابلیت های دیگری هم دارد . از جمله باز نمودن عکس توسط کاربر , ست کردن به صورت های Tile و Stertech  و  Center  و ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد