بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

پاسخ سئوالات۵

سلام به همه دوستان عزیز

ملیحه برای اینکه وقتی به صفحه بعدی میرویم آهنگ صفحه قبل قطع شود چه کار باید بکنیم؟

برای اینکار کافیه از فرمان  BackgroundStop()  یا  BackgroundPause() تو اون صفحه ای که میخواهید آهنگ Stop بشه استفاده کنید.

وقتی دوتا فایل را با هم لینک میکنیم در هنگام اجرا وقتی به فایل اصلی بر می گردد دوباره انرا از اول اجرا میکند در صورتیکه به آن فرمان داده بودم که مثلا به صفحه ۳ برود.

من منظورتون را متوجه نشدم بالاخره دوتا صفحه را به هم لینک کردید یا دو فایل را به هم لینک کردید . چه نوع فایلی ؟  سوالاتون را یک کم  واضح تر بگید.

می خواهم  با درگ و دروپ اطراف صفحه ای که ساختم اندازه صفحه رو تغییر بدم.

میتونید پروژه زیررا دانلود کنید. دریافت پروژه تغییر اندازه صفحه پروژه 

من یکسری گزینه تو یک گروپ دارم و چهار دکمه که بوسیله دکمه ها می خوام رو گزینه ها مانور بدم یعنی عقب و جلو برم در حالی که رنگ گزینه ها تغییر کنه و فیلم آنها در ودیو لود بشه تا موقعی که من دکمه اجرا را بزنم.

کافیه برای هر یک از گزینه هات اکشن خوش را تعیین کنی مثلا پخش فیلم 1 و ... و تو قسمت Color Interaction  رنگ مورد نظرت را برای وقتیکه موس روی اونها میره یا وقتی که کلیک میکنید تعیین کنی و بعد همه گزینه هات را با هم گروپ کنی. فکر نکنم کار سختی باشه.

سعید خفن

لطفا بگویید چه جور می تونیم برای پروژه ها مون راست کلیک داشته باشیم . آقا سعید با یک اسکریپ شرطی کوچولو میتونیم این کار را بکنیم. تو پست بعدی میذارم.

آقا رسول یک نکته را هم به شما بگم. و اون اینکه آقا من میخوام تو وبلاگ خودم یک نظر سنجی بذارم و نظر خواننده ها را بدونم . ربطش را خودم تشخیص میدم . نکته دیگه اینکه اگر جواب سوالی را هم بلد نباشم میگم بلد نیستم و شما نمیخواد با نظر خودتون به ما دلگرمی بدید چرا که من برای دلگرمی این وبلاگ را نزدم.  نکته دیگه اینکه در قسمت پیام ها از نوشتن چند کامنت پشت سر هم خودداری کنید.

آقا جواد  متاسفانه این یکی از محدودیت های MMB  که نمیتونید در اشیایی مانند HTML , Flash , Video. Listbox از هات اسپوت استفاده کنی. یعنی اینکه از MMB نمیتونید با این اشیا ارتباط برقرار کنید ولی فکر کنم از سمت فلش بشه  اکشنهای مورد نظرتون را اعمال کنید و نیازمند تا کمی با  فلش آشنایی داشته باشید . میتونید فلشتون را طوری بسازید که اون قسمتی که با Hotspot  پر میشه جز کار نباشه. به هر حال کاری نمیتونید بکنید مگر این که از دوستانی که فلش بلدند بپرسید.

آلفرد

آیا میشه مولتی مدیایی که ساخته شده رو به صورت 30 روزه در آورد؟ یعنی اینکه 30 بار در کامپیوتر User اجرا شه؟

آره میشه این کار را کرد.  باید ترکیبی از  یک  پلاگین مثل  Plugy  و ثبت اطلاعات در رجیستری عمل بشه. اما من فعلا جوابی براش ندارم. اگر  پروژه آماده شد براتون میزارم.

میشه دستور جستجوی واژه رو در مولتی مدیا گذاشت ؟ خود مالتی مدیا بیلدر امکانات کمی داره. مثلا میتونه سطر ی را که کلمه مورد نظر پیدا شده را نمایش بده که البته انتخاب خوبی نمیتونه باشه. یا اینکه میتونید نوشته ها داخل یک فایل .txt  بنویسید و با فراخوانی اون کلمه مورد نظرتون را جستجو کنید. که بازم  به درد نمیخوره. یا اینکه از سونگ لیست استفاده کنید.

هستی

من برای متنهای پروژه‌ام از تکنیک فایلی با پسوند html استفاده کردم، حالا می‌خوام بدونم میتونم امکان چاپ متن رو برای کاربر محیا کنم یا خیر؟ (چرا که کلیک راست رو غیر فعال کردم)

از  فرمان زیر استفاده کن.  

Browser("Browser","Print")

آیا میتونم امکان سرچ هم در این شی فراهم کنم.

متاسفانه خیر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد