بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

30 روزه کردن پروژه توسط پلاگین WM-Shareware

سلام به همه دوستان عزیز

یکی از دوستان درخواست پروژه ای کرده بودند که بتواند کاری کند تا پروژه شما تنها 30 روز قابل استفاده برای کاربر باشد.  به همین دلیل  تو این پست این پروژه را برای شما معرفی میکنم. این کار توسط پلاگینی به نام WM-Shareware  صورت می گیرد.

توضیح مختصری در رابطه با پروژه :

اسکریپ StartScript  چک می کند که آیا پروژه رجیستر شده می باشد یا خیر . اگر پروژه رجیستر شده نباشد پیغامی را صادر میکند و درخواست رجیستر کردن پروژه را از کاربر می کند. این پیغام ها قابل تغییر هستند و میتوانید آنها را تغییر دهید.

اسکریپ GetRegistrationInfo با اولین بار اجرا پروژه زمان اجرا را ثبت می کند و چنانچه کاربر زمان و تاریخ ویندوز را تغییر دهد پیغامی را صادر میکند. این اسکریپ همچنین وظیفه نمایش تعداد روزهای سپری شده -  زمان باقیمانده- Hardware ID و شماره سریال های  رجیستر را به نمایش در می آورد.

اسکریپ Register  نیز مربوط به Keygan ی است که در پروژه تعبیه شده است تا رجیستر کردن پروژه را چک کند.

این پروژه دارای دو قسمت می باشد که یک قسمت آن مربوط به محل وارد کردن کردن کدها و قسمت دیگر یک کیگان است که کدهای رجیستر شما را در آن نگه داری میکند .

در آخر این نکته را هم بگم که پروژه کلیدی را در مسیر رجیستری زیر ذخیره می کند تا کنترل تعداد روزها را بر عهده داشته باشد. برای متوقف ساختن زمان می توانید این کلید را پاک کنید یا پروژه را با نام جدیدی Compile  کنید . چون این پروژه با نامی که شما برای اتوران در نظر میگیرید  در رجیستری کلیدی را درست می کند.

HKEY_CURRENT_USER\Software\<applicationname.exe>

فاایلهای WM-Sharerewar.dll  و  KeyGenerator را در سورس دایرکتوری قرار دهید.

دریافت پلاگین 30 روزه کردن پروژه

نویسنده پلا گین: www.wmmedendorp.nl http://

سحر خانوم برای قرار دادن ویدیو میتونید از منوی Object  و زیر شاخه Create از گزینه های Video  یا MCI Object  استفاده کنید.

موفق باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد