بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

پاسخ سوالات ۷

سلام به همه دوستان

[ سعید خفن ]

باسلام لطفا طریقه ساخت یه آلبو م عکس رو بگید که یه دکمه برای عکس بعدی یکی برای عکس قبلی و .. داشته باشه .

آقا سعید همونطور که تو پست قبلی گفتم در مثال های MMB این موردی که شما میخواهید وجود داره.

Program Files\Multimedia Builder\Samples\495_examples\images\Slideshow.mbd

[ رسول ]

میشه یه عکسی رو با بیلدر بین قسمت منوها تا آدرس بار در پنجره های ویندوز یا مای کامپیوتر گذاشت.

فکر کنم  منظور شما در پشت منو ها یعنی تولبار باید بشه.  احتملا باید بشه اینکار را از طریق تغییر در رجیستری انجام داد. باید ببینید که چه مسیری و یا چه کلید ی میتونه این کار را انجام بده تا بتونیم  این کار را بکنیم.

[ مینا ]

در مورد قفل های نرم افزاری باید بگم که قفل های تلفنی شرکت شتاب یک از بهترین هاست اما قیمت نسبتا زیادی داره و یا قفل های شرکت نگهبان که اونها هم میتونه مفید باشه. اما من برای سیدی هام به هیج وجه از قفل استفاده نمیکنم. تو همین وبلاگ روشهای مختلفی برای اینکار گفته شده. شما میتونید با ترکیبی از چند اسکریپ کاری کنید که سی دی شما محافظت بشه مثلا  میتونید تمامی اطلاعات داخل سیدی را با نرم افزاری که قبلا معرفی کردم یعنی CD Secure مخفی کنید و برای اتورانتون هم از پسوورد استفاده کنید تا تنها کسانی که با شما تماس میگیرند بتوانند نرم افزار را اجرا کنند. حالا فرض کنید سیدی شما رایت بشه . وقتی که نتونن ازش استفاده کنن یعنی نه تورانش اجرا بشه و نه اطلاعات سی دی دیده بشه  سیدی را میخوان چیکار . 

یا اینکه استفاده از روش های دیگه مثلا اجرای چند روزه و یا اجرای برنامه به تعدادمحدود میتونه مفید باشه. اگر این روش ها شما را راضی نمی کنه نرم افزار هایی برای رمزی کردن اطلاعات سید ی وجود داره که هرکدوم از ویژگی های خاصی استفاده میکنه مثلا Crypt CD یا CD Lock و Shield CD و...

[ آرش ]

۱ - چطور میتوانم از یک فایل پاور پوینت در بلدر استفاده کنم.

آقا آرش همونطور که میدونید دونوع خروجی که در پاور پویینت استفاده میشه PPTو  PPS هستند که اولی فایل را داخل برنامه پاور پویینت و دومی به صورت اجرایی فایل را اجرا میکند. میتونی از فرمت دوم که که به یک فایل اجرایی تبدیل میشود استفاده کنید و آن ها را اجرا کنید.  در اینصورت میبایست برنامه پاور پویینت در سیستم نصب باشه . برای اینکه نیازی هم به برنامه پاور پویینت نباشه میتونید از برنامه هایی که فایل PPS را به یک فایل EXE تبدیل میکنه استفاده کنید.  از لینک زیر میتونید یک نمونه از این برنامه ها که محصول مایکروسافت هستش را دانلود کنید.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=en

حال اگر منظور شما اینه که خود فایل پاورپویینت را داخل MMB بیندینگ کنید باید بگم هنوز پلاگینی برای اینکار نوشته نشده  اما میتونید فایل پاور پویینت را به یک فایل اچتمل تبدیل کنید  بعد از HTML Object  استفاده کنید.

۲ - چطور میتوانم از یک فایل با پسوند جی ال آ در بلدر استفاده کنم.

فایل های جی ال آ چه فایل هایی هستند و مربوط به چه برنامه ای هستند؟

]  صدرا [

سوال شما چیزی بیشتر از برنامه ی MMB هست. باید از دوستان دیگری در زمینه های دیگر بپرسید ولی نمیشه با MMB اینکار را کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد