بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

پاسخ سوالات ۱۱

سلام . اول از همه از همه کسایی که تو نظراشون به ما ابراز محبت میکنن ممنونم . بعد سراغ سوالهایی که دوستان پرسیدن میریم :

امیر - mmb میتونه یک سری افکتها رو به تصویر بده ولی نمیتونه با فرمت عکس اونهارو ذخیره کنه ( یعنی اصلا کار mmb این نیست !) برای اینجور کارها بهترین گذینه از نظر من فلشه . برای قرار دادن ایکن برنامه در tray ( کنار ساعت ) هم باید از پلاگین mmbtray استفاده کنید که میتونید از اینجا دانلودش کنید :

Download MMBTray Plugin

سریال ورژن ۴.۹.۶ هم ( با کمال تاسف برای خودم) اینجا نوشتم :

Name:
Free@User.ROM
Code:
1-275533-407
MP3 unlock code:
27425047F5J4KSF

دعوت نامه PersianGig هم اگه وقت کردم برات میفرستم .

علی - چیزی که شما میگید قابل اجرا است ولی به یک شکل دیگه . شکل دیگه اینه که علاوه بر پسورد رندمی که در پروژه بود یک پسورد هم با توجه به مشخصات سیستم ( cpu و ram ) ایجاد میشه و کد فعالسازی رو شما با توجه به هردوی آنها به کاربر میدهید . این باعث میشه که اگه از روی cd رایت بشه برای اجرا روی یه کامپیوتر دیگه حتما یه رمز جدید بخواد . ( احتمال اینکه پسورد روی دو کامپیوتر مثل هم باشه خیلی پایین میاد و به راحتی رمز یابی نمیشه.)

مینا - پرسیده که : ((می خواهم یک سری سوال را با گزینه های چهار جوابیش در یک گروپ در یک قسمت صفحه ام داشته باشم ولی می خوام این گروپ یه اسکرول یا مرورگر داشته باشه چون تعداد سوالام زیاده ))

اینکار نیاز به اسکریپت نویسی پیشرفته داره همچنین میتونین از آبجکت html استفاده کنید ( همونطور که میدونید میشه با دستورهای html مخصوصی mmb رو کنترل کرد - بعدا در موردش کامل توضیح میدم) ولی همون اسکریپت پیچیده رو میتونید در مثال زیر ببینید :

ScrollBar

مهرداد - من با اینکه دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم . توصیه میکنم سوالت رو در سایت mmbforums.com و یا mmbstation.com مطرح کنی .

فعلا خدا نگهدار .

نظرات 4 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام
اطلاعات وبلاگ خیلی مفید و جذابه واقعا ممنون
سوال؟؟؟؟
آیا میشه از فایلهایی که با فلش میسازیم به عنوان دکمه استفاده کرد در مالتی مدیا بیلدر؟

بله میشه!

علی شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.khorshidvelayatkaraj.blogfa.com

سلام دوست عزیز نیاز به کمک دارم
میخوام یه نرم افزار مالتی مدیا درست کنم ولی هر چی فارسی مینویسم یک سری شکل های به صورت مربع و علامت سوال می انداره
باید چکار کنم
خواهشا جواب رو تو یکی از ژست های وبلاگم بزار
دمت گرم

DAVID جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

ممنون جواب داد لطف کردی اخه ۱۰۰تا مطلب در مورد رجیستر هست ولی همه کپی و غلط

باران پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://lierain.mihanblog.com

سلام ببخشید یه سوال داشتم:
چجوری میشه تو مالتی مدیا بیلدر یه صفحه بین دو صفحه ایجاد کرد؟
عجله دارم اگه ممکنه زود جواب بدین
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد