بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

قرار دادن برنامه کنار ساعت ویندوز ( Taskbar )

سلام به همه دوستان عزیز

از اونجایی که همیشه سوالاتی در مورد قرار دادن پنجره برنامه در کنار ساعت ویندوز ( Taskbar ) پرسیده میشه  تصمیم گرفتم یک نمونه در این مورد درست کنم. پلاگین های Plugy , MMBTray , Tweak , Systools  میتونند اینکار را برای ما انجام دهند. توی این  Demo  من از سه تاشون استفاده کردم و میتونید با هر کدوم از اونها که مایل بودید پنجره برنامه را در تسکبار Minimize  کنید.

از پلاگین SysTools استفاده نکردم چون با MMB 4.9.7 کار نمی کنه و برنامه قفل میکنه. در ضمن میتونید توی این نمونه ای که ساختم راهنمای کامل پلاگین ها را هم مشاهده کنید. من خودم  پلاگین MMBTray  را چون امکانات بیشتری داره ترجیح میدم.

دانلود پروژ ه قرار دادن برنامه در Taskbar  ( حجم 424 کیلو بایت )

نظرات 2 + ارسال نظر
آفرین چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

خیلی ممنون اطلاعات خیلی مفیدی توی وبلاگتون گذاشتین.

من یه سوال دارم در مورد مالتی مدیا بیلدر:

آیا میشه از فایل های فلش که swf هستن به عنوان button استفاده کرد؟در نرم افزار مالتی مدیا بیلدر.

بله میشه.
برای این کار باید یک Hot Spot بر محدوده فایل فلش رسم کنید و اکشن مورد نظر خود را اعمال کنید.

علی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

عالی عالی عالی
دستتون رو بوسیدم
خیل سایت خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد