بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

قـفل نرم افزاری کولاک

قـفل نرم افزاری کولاک

 

سلام به همه دوستان عزیز

دوستان عزیز می تونند برای حفاظت اطلاعات سی دی شون از قفل نرم افزاری کولاک استفاده کننید.

بطور خلاصه کولاک یک قفل نرم افزاری جهت حفاظت از نرم افزار تولیدی شما در برابر کپی غیر مجاز آن می باشد. اساس قفل نرم افزاری کولاک بر "کدهای فعال ساز ثابت" است و استفاده از قفل نرم افزاری کولاک، مستلزم فقط سه مرحله می باشد:

 1) ایجاد یک "فایل پارامتر" در برنامه مدیریت قفل،

 2) اضافه سازی یک خط به سورس برنامه جهت فراخوانی تابع چک قفل (قفل نرم افزاری کولاک را نمی توان در مورد فایلهای اجرایی اعمال کرد و وجود سورس برنامه جهت بکارگیری قفل الزامی است)،

 3) صدور کد فعال ساز برای کاربر

در اولین اجرای برنامه توسط کاربر، قفل کولاک، پنجره فعال سازی برنامه را به او نمایش خواهد داد، کاربر با اعلام اطلاعات موجود بر بر روی این پنجره (شناسه کاربر و شناسه کامپیوتر کاربر) به شما (از طریق تماس تلفنی یا بصورت خودکار از طریق اینترنت)، کد خود را دریافت می نماید و از آن پس، برنامه او فعال می گردد (برنامه تولید کننده کد، جزء بسته نرم افزاری کولاک می باشد). این کار به ازای هر کامپیوتر فقط یک بار صورت می پذیرد و کد داده شده به کاربر، تا زمانی که او در سخت افزار کامپیوتر خود تغییری ایجاد ننماید، ثابت و معتبر خواهد بود (حتی اگر سیستم عامل خود را دوباره نصب یا هارد دیسک خود را فرمت کند).

واما :

بالاخره plugin مخصوص محیط Multimedia Builder برای قفل نرم افزاری کولاک آماده شد: از این پس دوستانی که با محیط Multimedia Builder کار می کنند می توانند به سادگی و با استفاده از plugin تهیه شده برای قفل نرم افزاری کولاک، در کمترین زمان ممکن، برنامه خود را در برابر کپی غیر مجاز محافظت نمایند. با استفاده از این plugin دیگر نیازی به استفاده از CLK.DLL یا همان کتابخانه توابع کولاک نبوده و در صورت Embed کردن این plugin به فایل اجرایی نهایی، امنیت بیشتری نیز حاصل خواهد شد.

اطلاعات بیشتر و دانلود نسخه آزمایشی را میتونید از اینجا ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد