بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

معرفی برنامه Foxit Redaer

سلام به همه  دوستان عزیز

اگر یادتون باشه قبلا یک پلاگین برای اجرا فایل های آکروبات ریدر ( PDF ) معرفی کرده بودم. با اون پلاگین ما قادر بودیم تا فایل های PDF را داخل پروژه Binding  کنیم. امروز قصد داریم نرم افزاری را معرفی کنیم  قادر است فایل های PDF را به راحتی اجرا کنید.

فرض کنید شما در حال ساختن پروژه ای هستید  که دارای تعداد زیادی فایل PDF میباشد. بنابراین مجبورید تا برای اجرای فایل های PDF از کاربر بخواهید که برنامه Acrobat Reader  را بر روی سیستم خود نصب کند یا قسمتی را برای نصب این برنامه تعیین کنید. برای راحتی کار شما میتوانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه  تنها یک فایل EXE میباشد و نیازی به نصب ندارد و کافی است آن را در سیدی پروژه خود قرار دهید  تا  به راحتی و سرعت بالا فایل های PDF را برای شما اجرا کند. برای اجرای هر فایل PDF میتونید از کد زیر  استفاده کنید. که قسمت اول برنامه  Foxit Reader  را اجرا کرده و قسمت دوم به صورت اتوماتیک فایل PDF مورد نظر شما را داخل برنامه باز میکند.

Run("<SrcDir>\foxit Reader.exe",""<SrcDir>\PDFName.pdf"")

امیدوارم این برنامه مورد استفاده شما قرار بگیره . برنامه را میتونید از لینک زیر با حجم 2.59 مگا بایت دانلود کنید.

Foxit Reader  دانلود برنامه 

در آخر هم یک درخواست از دوستان دارم اگر برنامه هایی بدین شکل میشناسند که تنها یک فایل EXE باشد به من معرفی کنند تا من هم بتونم استفاده کنم.


ملیحه

۱. پروژه سئوال امتحانی را چطوری باز کنم . باز نمی شود خیلی به آن احتیاج دارم.

من پروژه سوال امتحانی را خودم هم دانلود کردم مشکلی نداره.  این نکته را بگم که من پروژه ها را با برنامه WinRAR فشرده کردم. برای باز کردنشون نیاز به برنامه WinRAR دارید که معمولا تمامی کاربران ویندوز از اون استفاده میکنند.  اگر برنامه را ندارید با سرچ تو گوگل میتونید یک نسخه از اون را پیدا و دانلود کنید.

سئوالی که داشتم این بود که من در پروژه ام یک فایل اصلی با پسوند بیلدر دارم و بقیه فایلهایم که به آن لینک کرده ام پسوندشان دی ال ال است وقتی از فایل اصلیم به این فایلها میروم در بازگشت از این فایلها به فایل اصلی میخواهم مثلا به صفحه ۴ از فایل اصلی برود نه به صفحه اول آن . باید چکار کنم.

حالا سوالتون را متوجه شدم. کافیه وقتی اون پروژه را Run میکنید تو قسمت دوم نام صفحتون را بنویسید مثلا

RunMBD("<SrcDir>\Media 1.mbd","Page 4")

میخواستم بدونم فرق بلدر و دایرکتور چیست؟

من زیاد با دایرکتور کار نکردم اما از شواهد پیداست که هر کاری را بخواهی انجام بدی باید براش اسکریپ بنویسی و کلا یک کم اعصاب خورد کنه ولی امکانات قابل توجهی داره و اگر وقت اضافی داشتید این برنامه را هم دنبال کنید.

آقا  جواد  دلیل اینکه  پروژه صفحه مشکی بود و وقتی ران میکردید رنگش عوض میشد این بود که من تو Master top Layer از یک Rectangular  مشکی استفاده کرده بودم. برای راحتی کار شما من پروژه را یک کم ساده تر کردم تا راحت تر بتونید تو پروژتون ازش استفاده کنید. برای دسترسی به اسکریپ های اصلی از  منوی Page گزینه Master Top Layer را انتخاب کنید. میتونید پروژه را از این لینک دانلود کنید. پروژه ساده شده تغییر سایز ویندوز

آقا رسول البته حق با شماست. یه نگاهی هم به نظر سنجی بکنید و یه نظر به ما بدید  تا ما دلگرم شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد