بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

آموزش پایه ای MMB + دیکشنری+ پاسخ به سوالات

سلام دوستان. امروز دوتا فلش برای آموزش mmb میذارم که طراحی اونها مربوط به یکی دوسال پیش میشه. آموزشها تقریبا ابتدایی است و به بعضی منوها و تنظیمات پرداخته شده که میتونید از دوتا لینک زیر دانلود کنید :

MMB Level 1

MMB Level 2

همچنین یک Template برای دانلود قرار دادم که کاملا فارسی هست و اون رو هم پارسال طراحی کردم . میتونید از لینک زیر دانلود کنید :

Template 1

پاسخ سوالات :

آقای صدرا اصرار زیادی روی دیکشنری داشتن و من هم این چند مدت شدیدا ذهنم مشغول این دیکشنری بود تا بالاخره راه حل رو پیدا کردم . یعنی یه دیکشنری رو تونستم ایجاد کنم که نه نیاز به عکس و ... داره و نه نیاز به اسکریپتهای پیچیده .  از اونجایی که قصد کاملتر کردن پروژه دیکشنری رو دارم و قصد دارم پس از گرفتن اشکالاتش یه پروژه بی نقص ارائه بدم فعلا یه دمو از اون رو برای دانلود میذارم که پیشنهاد میکنم دانلود کنید و پیشنهادهاتون رو برام بنویسید . بعد از دانلود ۲ فایل با نامهای English.dic و Farsi.dic همراه با فایل اصلی میباشند . شما میتوانید این دو فایل را با Notepad باز کرده و به آنها لغتهای جدید اضافه کنید به این ترتیب که اگر در خط ۱۰ فایل English یک کلمه اضافه کردید در خط ۱۰ فایل Farsi.dic معنی آن را بنویسید. دریافت دموی دیکشنری :

MMB Dictinary

آلفرد در مورد ۳۰ روزه کردن پرسیده. برای اینکه پروژه رو ۳۰ روزه کنید میتونید زمانی که اولین بار برنامه اجرا میشه شماره روز رو که از CBK_DateNum شماره ماه رو که از CBK_MonthNum به دست میاد رو در رجیستری ذخیره کنید . هربار که برنامه اجرا میشه اگه شماره روز و ماه ۳۰ روز بیشتر از آنچه در رجیستری هست رو نشون بده برنامه اتوماتیک خارج میشه . یه مقدار گیج کننده بود ولی این روزا سعی میکنم پروژه اش رو بزارم. برای آشنایی بیشتر پست مربوط به رجیستری رو بخون.

در پاسخ به مینا باید بگم خوب متوجه سوال شما نشدم. احتمال شما میخواهید یک ویدئو قرار بدید با چهارتا دکمه که دوتاش به ترتیب فیلم رو ( که ۴تا هستن) نشون بده یکیش بره آخر و دیگری اول. برای این سوال شما هم در پست بعدیم یه پروژه میذارم ( چون متاسفانه الان وقت ندارم ) .

فعلا خدانگهدار.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد