بیست

نوشته های ایمان زندیه

بیست

نوشته های ایمان زندیه

پاسخ سوالات 9

سلام ...

]صدرا[

 اون MP3 Player  ی که من ساختم توش از هیچ پلاگینی استفاده نکردم و پیغامی هم بعد از باز کردن آهنگ نمیده. اگر میتونید دوباره دانلود کنید.  اون چیزی هم که شما میگید احتمالا به خاطر استفاده از یک پلاگین باید باشه.  یک پلاگین به همراه Demo  هایی از اون به نام WidePlay PlugIn وجود داره  که مجموعه کاملی از امکانات پخش فایل های صوتی و تصویری را در چند دمو معرفی کرده. برای اضافه کردن به منوی Open With  هم یک  دمو به نام File Association  وجود داره که از طریق Command Line  عمل میکنه و برنامه MP3 Player که شما ساختید را به منوی Open With اضافه میکنه . ولی من هر کاری کردم نتونستم فایلی را با این روش پخش کنم. یعنی به منو اضافه میکنه ولی وقتی فایلی را با این روش باز میکنی پخش نمیکنه. اگر پیدا نکردی بگو تا برات آپلود کنم شاید خودت تونستی یه کاری بکنی.

یک نکته هم بگم اون MP3 Player ی که من ساختم را با نسخه 4.9.5  کامپایل کن.

در مورد Browser  هم اگر ممکنه یک نمونه از کارتون را برام ایمیل کنید تا بتونم بهتر کمکتون کنم.

برای اجرای Internet Option

Run("rundll32.exe","shell32.dll,Control_RunDLL inetcpl.cpl,@0,0")

برای بقیه هم باید از طریق رجیستری عمل بشه.

آقا ناصر   nasershirizadeh@yahoo.com  هم نرم افزار  Opus pro  را به عنوان یک نرم افزار خوب و با قابلیت هایی مثل MMB معرفی کردند.  من با این نرم افزار کار نکردم . تو اینترنت هم گشتم فقط نسخه نصب آنلاین اون را تونستم پیدا کنم.  اگر کسی لینک سالم دانلود این نرم افزار را معرفی کنند  خیلی عالی میشه.

احمد نجفی

چگونه می توان موس سفارشی ایجاد کرد؟

اگر منظور شما ساخت کرزر هستش که برنامه های زیادی برای اینکار وجود داره که میتونید تو اینترنت پیدا کنید. ولی اگر منظور شما تغییر شکل موس تو MMB هستش تو ی Properties صفحه یا هر شئی یک قسمت به نام Cursor  وجود داره که میتونید از اون قسمت شکل موس تون را تعیین کنید.

متاسفانه به دلیل مشغله درسی وبلاگ برای یکی دو هفته شایدم بیشتر آپ دیت نمیشه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد